Klikk & Hent

Klikk & Hent til din lokale Skoringen-butikk
Kjøp skoene dine online og hent dem i din lokale Skoringen. Hvis du ikke vil gå forgjeves, er Klikk & Hent et godt alternativ for deg. Så snart du har fullført Klikk & Hent-bestillingen i nettbutikken vår, blir den Skoringen-butikken du har valgt, varslet. Butikken holder av skoene du har bestilt, og du mottar en e-post så snart de er klare for henting. Vi gjør alt vi kan for å klargjøre bestillingen etter 1 time i butikkens åpningstid. Både enkelt og raskt. 😊
Merk: Selv om butikkene våre jobber effektivt, bør du være oppmerksom på at de har et tidsrom på én time i åpningstiden til å reagere på Klikk & Hent-bestillingen din. Dette betyr for eksempel at hvis du har bestilt et par sko i en butikk kl. 17.30 og butikken stenger kl. 18.00, så har butikken én time på seg fra de åpner igjen til å reagere på bestillingen. Du mottar en e-post fra oss når ordren din er klar til henting.
Slik gjør du det:
- Finn varene dine på skoringen.no
- Velg ønsket skostørrelse
- Velg «Klikk & Hent»
- Klikk på «Se lagerstatusen i butikken din»
- Velg hvilken butikk du vil hente varen i. Merk at bare butikker med varen på lager vises i listen
- Klikk på «Legg i handlekurven»
- Se gjennom bestillingen din, og hvis alt er som det skal, klikk på «Gå til kassen»
- Fyll ut informasjonen din, og klikk på «Fortsett til henting»
- Forsikre deg om at riktig Skoringen-butikk er valgt, og klikk deretter på «Gå til sikker betaling»
- Velg betalingsmåte og fullfør bestillingen
- Du vil da motta en ordrekvittering, og i løpet av én time innenfor butikkens åpningstid vil du motta informasjon om bestillingen din.
Hvorfor kan jeg ikke velge Klikk & Hent på alle varene?
For at du skal kunne velge Klikk & Hent, må den valgte skostørrelsen være på lager i butikkene våre. Dessuten finnes det varer i nettbutikken som bare kan bestilles online. Selvfølgelig kan det også skje at en bestemt skostørrelse er utsolgt i nettopp din Skoringen-butikk, og at det er derfor du ikke kan foreta en Klikk & Hent-bestilling på den.
Hvordan avbryter jeg en Klikk & Hent-bestilling?
Hvis du angrer på kjøpet ditt før du har hørt fra butikken, kan du selvfølgelig kansellere bestillingen. Bare kontakt butikken du har bestilt en Klikk & Hent-vare til, og oppgi bestillingsnummeret ditt. Så sørger butikken for å kansellere bestillingen din, og beløpet belastes ikke betalingskortet ditt.
Hvordan returnerer jeg en Klikk & Hent-vare?
Har butikken sendt en bekreftelse, eller har du hentet varen din? Hvis butikken allerede har sendt deg en bekreftelses-e-post, eller hvis du allerede har hentet varen og tatt den med hjem, kan du fremdeles returnere den. Da tar du rett og slett varen og e-post-fakturaen med til den lokale Skoringen-butikken og returnerer varen.
Behov for hjelp?
Skulle du trenge hjelp med Klikk & Hent-bestillingen, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice på [email protected], eller du kan ringe din lokale Skoringen direkte. Du finner telefonnummeret her. Vi er alltid klare til å hjelpe og veilede deg slik at du kommer helt i mål med kjøpet. 😊