• Fri frakt på bestillinger over 599,-
  • Klikk & Hent etter 1 time
  • Gratis retur og bytte i butikk
Kundeservice

Reklamasjonsrett

Reklamasjonsperiode

Når du handler hos Skoringen har du 24 måneders reklamasjonsrett. Husk å ta vare på fakturaen din, ettersom du vil få bruk for den ved en eventuell reklamasjon. Du må reklamere hurtigst mulig og i hvert tilfelle innenfor rimelig tid etter at mangelen er oppdaget.

Reklamasjonsretten omfatter fabrikasjons- og materialfeil som konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamasjonsretten dekker ikke i forbindelse med feil, skader eller slitasje, direkte eller indirekte oppstått som følge av feil bruk eller dårlig vedlikehold.

Vær oppmerksom på at påsatte pyntegjenstander, som f.eks. perler, stein, glitter og paljetter, kan ha kortere holdbarhet ved vanlig bruk og må derfor behandles med varsomhet.

Reklamasjoner ved kjøp i butikk
Har du kjøpt skoene i en av våre fysiske Skoringen butikker, må du henvende deg i en fysisk butikk med reklamasjonen din. Du kan gå innom alle Skoringen butikkene i Norge – bare husk å ta med kvitteringen din. Kundeservice behandler utelukkende reklamasjonssaker, hvor skoene har blitt kjøpt i nettbutikken.

Slik reklamerer du

Hvis du ønsker å reklamere på et produkt må du henvende deg i en Skoringen-butikk. Personalet vil med en gang ta stilling til om reklamasjonen er berettiget, og hvordan feilen kan utbedres. Husk å ta med fakturaen!

Hvis du ønsker å returnere til nettbutikken, kan du kontakte kundeservice på [email protected].

Vi gjør oppmerksom på at vi ikke kan bytte den returnerte varen til en annen eller tilsvarende vare når du returnerer direkte til nettbutikken – heller ikke selv om det er snakk om en reklamasjon. Ved returnering til nettbutikken får du utbetalt det beløpet du har betalt for varen, også i tilfelle senere prisendringer